خبر به تاریخ : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
برگزاری اردوی علمی-تفریحی به مناسبت ۲۲ بهمن
برگزاری اردوی علمی-تفریحی به مناسبت ۲۲ بهمن

در روز چهارشنبه ۹۸/۱۱/۲۳ به مناسبت پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران،اردوی علمی-تفریحی بازدید از موزه های ایران باستان و مردم شناسی برگزار گردید. در این بازدید دانش آموزان دبستان دی دوره دوم از نزدیک با تاریخ کشورمان آشنا شدند و اتفاقات شاخص هر دوره از تاریخ کشورمان را در گذر زمان مشاهده کردند.
بعد از اردو از دانش آموزان با غذای خانگی تهیه شده در مدرسه پذیرائی گردید.

خبر به تاریخ : ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
کلاس آموزش دانش آموزی (بهداشت دوران بلوغ)
کلاس آموزش دانش آموزی (بهداشت دوران بلوغ)

در روز شنبه 98/11/19 کلاس بهداشت دوران بلوغ توسط سرکار خانم احمدنیا مربی بهداشت برای دانش آموزان پایه ششم برگزار شد.
در این کلاس آموزشی مربی بهداشت در مورد نشانه های اولیه بلوغ،روش های استحمام برای این سن،مواد مورد نیاز تغذیه و حفظ بهداشت اعضای ... و ... صحبت کردند و به سوالات دانش آموزان  پاسخ گفتند.

خبر به تاریخ : ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
کلاس آموزش دانش آموزی (آسیب های اجتماعی)
کلاس آموزش دانش آموزی (آسیب های اجتماعی)

در روز شنبه 98/11/19 کلاس آموزش دانش آموزی با عنوان آسیب های اجتماعی و مراقبت از خویشتن توسط مدیریت دبستان برگزار شد. در این کلاس آموزشی آقای نورشاهی نحوه مراقبت از خویشتن،عدم ارتباط با بیگانگان و نپذیرفتن مواد غذایی از افراد ناشناس و... با دانش آموزان در میان گذاشت و به سوالات آنان پاسخ گفت.

خبر به تاریخ : ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
برگزاری جلسه آموزش خانواده با عنوان سواد مالی و رسانه ای
برگزاری جلسه آموزش خانواده با عنوان سواد مالی و رسانه ای

در روز چهار شنبه 98/11/16 کلاس آموزش خانواده با عنوان سواد مالی و رسانه ای کودکان برگزار گردید و ضمن تشریح سوادهای 6 گانه یونسکو سواد مالی و رسانه ای کودکان مورد بحث و گفتگو قرار گرفت. در پایان این جلسه کارنمای توصیفی نیمه اول سال تحصیلی جاری به اولیا دانش آموزان ارائه و معلمان محترم به سوالات انان پاسخ گفتند.

خبر به تاریخ : ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
برگزاری کارگاه نجاری
برگزاری کارگاه نجاری

در روز های سه شنبه وچهارشنبه مورخه 15 و 16 بهمن ماه یک دوره کارگاه نجاری ویژه پایه های  چهارم،پنجم و ششم برگزار شد. در این کارگاه تمامی دانش آموزان و با کمک مربیان خود مبادرت به ساخت یک دستگاه منجنیق کردند و با ابزارهای نجاری آشنا شده و با رعایت نکات ایمنی، ازابزارهای موجود استفاده و کردند و طرز کار هر یک را آموزش دیدند.

خبر به تاریخ : ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
برگزاری جلسه آموزش خانواده با عنوان سواد رسانه ای
برگزاری جلسه آموزش خانواده با عنوان سواد رسانه ای

در روز سه شنبه 98/11/15 کلاس آموزش خانواده با عنوان سواد رسانه ای کودکان برگزار گردید و ضمن تشریح سوادهای 6 گانه یونسکو سواد رسانه ای کودکان مورد بحث و گفتگو قرار گرفت. در پایان این جلسه کارنمای توصیفی نیمه اول سال تحصیلی جاری به اولیا دانش آموزان ارائه و معلمان محترم به سوالات انان پاسخ گفتند.

خبر به تاریخ : ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
برگزاری جلسه آموزش خانواده با عنوان سواد مالی
برگزاری جلسه آموزش خانواده با عنوان سواد مالی

در روز دوشنبه 98/11/14 کلاس آموزش خانواده با عنوان سواد مالی کودکان برگزار گردید و ضمن تشریح سوادهای 6 گانه یونسکو سواد مالی کودکان مورد بحث و گفتگو قرار گرفت. در پایان این جلسه کارنمای توصیفی نیمه اول سال تحصیلی جاری به اولیا دانش آموزان ارائه و معلمان محترم به سوالات انان پاسخ گفتند.

خبر به تاریخ : ۱۲ بهمن ۱۳۹۸
برگزاری کلاس آموزشهای بهداشتی
برگزاری کلاس آموزشهای بهداشتی

در روز شنبه مورخ ۹۸/۱۱/۱۲ کلاس آموزشی با عنوان جویدن ناخن و مقابله با ویروس کرونا برای پایه های چهارم و پنجم برگزار شد.
در این کلاس آموزشی سرکار خانم احمدنیا کارشناس بهداشت دبستان دی از عواقب و مضرات جویدن ناخن برای دانش آموزان صحبت کردند و همچنین راه های مقابله با ویروس کرونا و دیگر بیماری ها را به دانش آموزان آموزش دادند.

خبر به تاریخ : ۱۷ دی ۱۳۹۸
معاینات دندان پزشکی
معاینات دندان پزشکی

در روز سه شنبه مورخ 17/10/98 معاینات دندان پزشکی و بهداشت دهان و دندان توسط سرکار خانم دکتر نسیم نبوی نژاد در مدرسه انجام شد و پس از بررسی سلامت دهان و دندان دانش آموزان، به تمامی دانش آموزان توصیه های مکتوب دانش پزشکی جهت اطلاع اولیاء داده شد.

خبر به تاریخ : ۱۳ دی ۱۳۹۸
تویی آرش سپاهی مرد آزاده
تویی آرش سپاهی مرد آزاده

سردار سلیمانی بزرگ مرد نبرد های حق علیه باطل در سحرگاه روز جمعه مورخ 13/10/98 به شهادت رسیدند، به همین مناسبت مدیریت مدرسه در صبحگاه شنبه 14/10/98 برای دانش آموزان در مورد ایشان که چگونه سالیان سال از این مرز و بوم دفاع کرد،صحبت کردند و برای دانش آموزان آیه ای از قرآن قرائت کردند که خداوند می فرماید
"گمان مکنید شهیدان مرده اند بلکه آنان زنده اد و نزد ما روزی می خورند" و در پایان مراسم دانش آموزان به این شهید والا مقام اداء احترام کردند.

خبر به تاریخ : ۷ دی ۱۳۹۸
سفره ایرانی
سفره ایرانی

روز شنبه  هفتم دی ماه پس از تعطیلات طولانی مدت به علت آلودگی هوا، بچه ها به مدرسه آمدند و مسئولان مدرسه برای تقویت روحیه و آماده سازی آنان برای تلاش بیشتر مبادرت به برگزاری مراسم پذیرایی، سفره ایرانی کردند که سنتی ترین غذای ایرانی در این روز تهیه شده بود و سفره ای بود با مخلفات سبزی،پیاز،نان سنگک و... که بچه ها بعنوان نهار صرف کردند و از فضای موجود بسیار لذت بردند.

خبر به تاریخ : ۲۳ آذر ۱۳۹۸
ارائه گواهینامه A1 زبان فرانسه به دانش آموزان دبستان دی دوره دوم
ارائه گواهینامه A1 زبان فرانسه به دانش آموزان دبستان دی دوره دوم

آزمون زبان فرانسه بطور مشترک توسط مدرسه دی و مرکز بین المللی زبان  ANTIBES با ۵۴ سال سابقه برگزار گردید و دانش آموزان پایه چهارم مانی فریدونی از کلاس معین و کیا احمدی، مانی صادقی و سام یاوری از کلاس عمید موفق به اخذ گواهینامه A1 مرحله دوم شدند که گواهینامه ها توسط جناب آقای دکتر زیار سوپروایزر بخش زبان فرانسه به دانش آموزان مذکور اهداء شد.

خبر به تاریخ : ۲۰ آذر ۱۳۹۸
بازدید دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از دبستان دی دوره دوم
بازدید دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از دبستان  دی دوره دوم
تعدادی از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان به درخواست رسمی آن دانشگاه  در روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۹/۲۰ به همراه اساتید خود در دو گروه ۴۰ نفره از دبستان دی بازدید کردند، دانشجویان در گروه های ۴ نفره با حضور در کلاس های درس و در کنار دانش آموزان با روش تدریس اساتید آشنا شدند و بعد از بازدید در سالن اجتماعات حضور یافتند و در کارگاه آموزشی که توسط مدیریت دبستان برگزار شد شرکت نموده و سوالات خود را در زمینه های مختلف آموزشی و تربیتی مطرح نمودند که توسط مدیریت پاسخ داده شد.
خبر به تاریخ : ۱۹ آذر ۱۳۹۸
جلسه آموزش خانواده با عنوان آسیب های اجتماعی،فضای مجازی و عوارض اجتماعی
جلسه آموزش خانواده با عنوان آسیب های اجتماعی،فضای مجازی و عوارض اجتماعی

در روز سه شنبه مورخ ۹۸/۹/۱۹ جلسه آموزش خانواده با موضوع فضای مجازی و اثرات آن بر جامعه،خانواده و به خصوص کودکان برگزار شد.
در این جلسه جناب آقای دکتر رضایی درباره آشنایی با ابزار های رسانه ای و سواد رسانه ای سخنرانی کردند و به سوالات اولیای دانش آموزان پاسخ دادند.
سخنران دیگر جلسه جناب سرهنگ مهندس صادقی پور درباره عوارض اجتماعی فضای مجازی و تبلیغات سوء د ر مصرف مواد مخدر و ایجاد فضای فریبنده برای کودکان در قالب شکلات و... نکات ارزشمند و هشدار دهنده ای را ارائه دادند که مورد توجه اولیاء قرار گرفت.

خبر به تاریخ : ۱۷ آذر ۱۳۹۸
تست شنوایی سنجی پایه ششم
تست شنوایی سنجی پایه ششم

معاینه شنوایی سنجی در دو مرحله انجام شد که در مرحله اول کانال و پرده گوش در جهت وجود التهاب پرده گوش و یا جرم در داخل کانال مورد بازدید قرار گرفت و در مرحله دوم تست غربال گری شنوایی و تشخیص وجود و یا عدم وجود مشکل در شنوایی انجام پذیرفت.

خبر به تاریخ : ۱۸ آبان ۱۳۹۸
اردوی رویا پارک
اردوی رویا پارک

به مناسبت روز دانش آموز اردویی در تاریخ های ۱۴ و ۱۸ آبان ماه در رویا پارک برای تمامی دانش آموزان دبستان دی دوره دوم برگزار شد.
در این اردو دانش آموزان با مفاهیم پرسپکتیو،جاذبه،خطای دید،شکست نور و ... آشنا شدند و همچنین دانش آموزان از تصاویر سه بعدی و اتاق های آینه بازدید کردند.

خبر به تاریخ : ۱۳ آبان ۱۳۹۸
روز دانش آموز
روز دانش آموز

مراسم 13 آبان روز دانش آموز با حضور مسئولان مدرسه و تمامی دانش آموزان دبستان دی برگزار شد و دانش آموزان بعد از خواندن سرود جمهوری اسلامی و با در دست داشتن پرچم سه رنگ کشور عزیزمان و سخنان مدیریت مدرسه و شعار زنده باد ایران این روز را جشن گرفتند.

خبر به تاریخ : ۱۳ آبان ۱۳۹۸
املاء روی بادکنک
املاء روی بادکنک

دانش آموزان پایه چهارم به مناسبت 13 آبان روز دانش آموز به صورت گروهی برای تمام دانش آموزان جهان پیام صلح و دوستی بر روی بادکنک های خود نوشتند.

خبر به تاریخ : ۳ آبان ۱۳۹۸
تجلیل از برگزیدگان مسابقات جهانی
تجلیل از برگزیدگان مسابقات جهانی

در روز 3 آبان از دانش آموزان عزیزمان که در مسابقات علمی و ورزشی مقام جهانی کسب کرده اند تجلیل به عمل آمد.
دانش آموزان صاحب مقام جهانی عبارتند از:
ارشیا جزایری عرب کسب مدال طلا و برنز مسبابقات تکواندو 2019 کره جنوبی سبک هان مادانگ
دانیال شیخی کسب مدال نقره مسابقات ریاضی 2019 سنگاپور
آرین حیدری کسب مقام اول ریاضیات کانگورو 2019 با دریافت صد در صد امتیاز

خبر به تاریخ : ۲۹ مهر ۱۳۹۸
مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی
مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی

در روز سه شنبه مورخ 29مهرماه، المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در روزی بارانی و با حضور همکاران و همچنین اعضای محترم انجمن اولیا و مربیان دبستان افتتاح شد.
این مراسم همراه با رژه تیم های ورزشی و تلاوت قرآن کریم و نواختن سرود جمهوری اسلامی به مرحله اجرا در آمد و طی تشریفات خاص و با شکوه و سخنرانی کوتاه مدیریت دبستان به پایان رسید.
لازم به ذکر است مجتمع آموزشی دی در سال گذشته به عنوان قهرمان قهرمانان منطقه یک آموزش و پرورش مقطع ابتدایی معرفی شده است.

خبر به تاریخ : ۸ مهر ۱۳۹۸
کارگاه ایمنی به مناسبت روز آتش نشانی و تجلیل از مقام آتش نشان
کارگاه ایمنی به مناسبت روز آتش نشانی و تجلیل از مقام آتش نشان

در 8مهرماه به مناسبت روز آتش نشان یک کارگاه ایمنی برای دانش آموزان برگزار شد. در این کارگاه که توسط آقای معصومی برگزار شد. کلیه نکات ایمنی در هنگام وقوع آتش و همچنین عملکرد انواع خاموش کننده ها به دانش آموزان آموزش داده شد.
در این روز و به نمایندگی از تمامی دانش آموزان و همکاران دبستان، جمعی از همکاران و دو تن ار دانش آموزان به یکی از ایستگاه های آتش نشانی رفته و ضمن تبریک این روز به تمامی آتش نشانان خسته نباشید گفتند و برای آنان آرزوی موفقیت کردند.

خبر به تاریخ : ۳۰ شهریور ۱۳۹۸
انجمن اولیا مربیان سال 1398
انجمن اولیا مربیان سال 1398

بنام حضرت دوست

ولی محترم دانش‌آموز
با سلام و احترام به آگاهی می‌رساند:
روز پنج‌شنبه 4/7/98 جلسه‌ای با حضور تمام اولیای محترم از ساعت 16 در مدرسه برگزار خواهد شد.
دستور کار جلسه:
1- معرفی تمامی همکاران آموزشی، حوزه مدیریت، خدمات و ...
2- انتخاب اعضای انجمن اولیاء و مربیان
3- حضور در کلاس‌ها و گفتگو با معلمان محترم

توضیحات:
الف: داوطلبان عضویت در انجمن می‌توانند فرم شرایط حضور در انتخابات را در زمان دریافت لباس و لوازم‌التحریر پر نموده و به مسئولان مدرسه تحویل دهند و یا با مراجعه به مدرسه (دوره دوم) از دفتر روابط عمومی دریافت نمایند(ولنجک نبش خیابان یکم) 
ب: فرم عضویت در انجمن در سایت مدرسه نیز درج گردیده


حضور اولیای محترم پایه چهارم بدلیل جلسه اختصاصی پایه در ساعت 15/15 موجب تشکر است.



 در صورت تمایل به عضویت در انجمن اولیا و مربیان مدرسه، اطلاعات زیر را تکمیل و به دفتر دبستان تحویل فرمایئد.



نام و نام خانوادگی ولی دانش‌آموز کلاس 
رشته و میزان تحصیلات 
سابقه عضویت در انجمن 
شغل 
شماره تماس منزل 
شماره تلفن همراه
خلاصه‌ای از فعالیت‌های فرهنگی- اجتماعی و ....